Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

AEGEAN: «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη για το 2016»

 Η AEGEAN αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη για το 2016» κατά την παρουσίαση των βραβείων Skytrax World Airline Awards 2016. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουλίου 2016 κατά τη διάρκεια του Farnborough International Airshow.
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, γνωστών ως βραβείων
επιλογής επιβατών, την περίοδο Αυγούστου 2015 – Μαΐου 2016, περισσότεροι από 19,2 εκατομμύρια επιβάτες από περισσότερες από 104 εθνικότητες, επιβράβευσαν την AEGEAN για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της. Το Βραβείο αυτό απονέμεται στην AEGEAN  για 6η συνεχόμενη χρονιά και για 7η φορά από το 2009 έως σήμερα και όπως επισημάνθηκε από τους διοργανωτές με τη διάκρισή αυτή η AEGEAN επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στην Ευρώπη.
Ορισμένες από τις κατηγορίες στις οποίες κλήθηκαν να ψηφίσουν οι επιβάτες και στις οποίες ξεχώρισε η AEGEAN για τις επιδόσεις της ήσαν οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση που προσφέρει στο αεροδρόμιο όπως το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση, ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη.
Τα βραβεία World Airline Awards οργανώνονται από το διεθνή οργανισμό αξιολόγησης αερομεταφορών, Skytrax Research of London, στο Ηνωμένο Βασίλειο.  Η διαφάνεια της έρευνας και η παγκόσμια εμβέλειά της αναδεικνύουν αυτά τα βραβεία ως την πιο έγκυρη και σημαντική αναγνώριση ποιότητας σήμερα στον κλάδο των αερομεταφορών.
Τα βραβεία βασίζονται στα αποτελέσματα της έρευνας World Airline Survey, η οποία διεξάγεται από το 1999 και αναγνωρίζεται ιδιαίτερα για τη διαφάνεια της διαδικασίας και την αυστηρή επιβολή των κανόνων που διασφαλίζουν την ανεξαρτησία της. Η έρευνα πελατών διεξήχθη από τον Αύγουστο του 2015 μέχρι το Μάιο του 2016, με συνολικό αριθμό 19,2 εκατομμυρίων έγκυρων συμπληρωμένων ερωτηματολογίων.
Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα από περισσότερες από 104 διαφορετικές εθνικότητες, σε συνεργασία με 280 αεροπορικές εταιρείες στις οποίες περιλαμβάνονται από μεγάλοι διεθνείς αερομεταφορείς έως και μικρότερες τοπικές εταιρείες. Οι έρευνες μετράνε πρότυπα Ποιότητας με 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής.
Αξιολογούνται τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών για την εμπειρία τους στο χώρο του Αεροδρομίου και του αεροπλάνου, δηλαδή: το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση από το προσωπικό και οι σχετικές υπηρεσίες αεροπορικών ταξιδιών.
Πηγή: Aegean

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.