Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Αγαπητέ κύριε Υπουργέ Παιδείας, αυτή η επιστολή αποτελεί συνέχεια της προηγουμένης, αφού μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει εδώ και περίπου δυο μήνες καμία ουσιαστική απάντηση από εσάς στο φλέγον ζήτημα που μας απασχολεί στη παρούσα σχολική χρονιά το οποίο είναι η έλλειψη των καθηγητών. Έχουμε φτάσει σε ένα απαράδεκτο σημείο οπού
Θα πρέπει να γίνει επιτέλους αντιληπτό από εσάς και τους συνεργάτες σας πως εμείς, οι Έλληνες του εξωτερικού, καθημερινά δίνουμε έναν μεγάλο αγώνα για την επιβίωση μας σε ένα ξένο κράτος. Εδώ και πολλά χρονιά προσπαθούμε να εδραιώσουμε τον ελληνισμό κυρίως μέσω των Ελληνικών σχολείων. Η έλλειψη των καθηγητών από το σχολείο μας καθώς και από τα αλλά ελληνόφωνα σχολεία του εξωτερικού αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη του Ελληνισμού, αλλά και στην διατήρηση τις Εθνικής μας ταυτότητας.
Ο ρόλος των σχολείων μας δεν περιορίζεται μόνο στην αποστήθιση κανόνων γραμματικής ούτε στην κατανόηση των νομών της φυσικής. Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί και μέσα από τα γερμανικά σχολεία. Το σχολείο είναι ένας από τους σημαντικότερους φορείς στην ζωή μας καθώς συμβάλλει στην διαμόρφωση της προσωπικότητας μας και μέσω αυτού γίνεται εύκολη η κατάκτηση ουσιαστικών και βαθυτέρων γνώσεων καθώς και η μετάδοση βασικών αξίων (πολυφωνία , δημοκρατία , ελευθέρια κ.π.α. )
Πως λοιπόν περιμένετε από εμάς να αποκομίσουμε τα παραπάνω με δεδομένη την απουσία των περισσοτέρων καθηγητών ;
Η στελέχωση των καθηγητών στα σχολεία του εξωτερικού έχει υπερβεί το όριο καθυστέρησης για το οποίο αποκλειστικά υπεύθυνοι είστε μόνο εσείς και κανένας άλλος με αποτέλεσμα να χάνουμε πολύτιμες ώρες μαθημάτων προσανατολισμού και γενικής παιδείας. Καλούμαστε να παρακολουθήσουμε περισσότερες ώρες φροντιστηριακών μαθημάτων προκειμένου να μην έχουμε κενά και ελλείψεις γιατί πολλοί από εμάς φέτος έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις πανελλαδικές εξετάσεις μέσω των οποίων θα πραγματοποιήσουμε την εισαγωγή μας σε κάποια σχολή. Παρόλα αυτά ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών δεν έχει την οικονομική άνεση να παρακολουθήσει αυτά τα επιπλέον φροντιστηριακά μαθήματα και συνεπώς δημιουργείται ένα έντονο άγχος και μια αναταραχή εξαιτίας του αδιέξοδου στο οποίο οδηγούμαστε.
Μαθητές της Β΄ Λυκείου αντιμετωπίζουν όμοιες και κάποιες φορές μεγαλύτερες δυσκολίες, αφού έχει δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στους μαθητές της Γ Λυκείου ώστε να αποκτήσουν το απολυτήριο τους με όλα τα μαθήματα. Ειδικότερα η Β Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης περιορίζεται σε θετικά μαθήματα αφού και οι 2 υπάρχοντες φιλόλογοι προσπαθούν να καλύψουν τις ώρες της Γ Λυκείου. Από την άλλη πλευρά οι μαθητες της θετικής κατεύθυνσης Β και Γ Λυκείου αν και φαίνεται να είναι σε πλεονεκτικότερη θέση καθώς διδάσκονται έστω και τα μισά μαθήματα προσανατολισμού σε πολύ λίγες ώρες από ότι θα έπρεπε να είναι κανονικά, τελικά την αρμονία των μαθημάτων κλονίζει η απουσία ενός επιπλέον μαθηματικού, ενός φυσικού και τέλος ενός βιολόγου.
Το σχολείο μας χρειάζεται ακόμα 2 φιλολόγους ώστε να καλύψουν τις ώρες όλων των τάξεων από την Α έως την Γ Λυκείου. Εξίσου μεγάλα προβλήματα παρατηρούνται και στην Α Λυκείου με αποτέλεσμα να παραγκωνίζεται σημαντικά. Παρόλα αυτά είναι και αυτή μια σημαντική τάξη γιατί αυτή θέτει τις βάσεις για τις ακόλουθες τάξεις.
Με βάση όλα τα παραπάνω αυτήν την φορά θέλουμε να πιστεύουμε ότι είστε ικανοί να επιληφθείτε των προβλημάτων καθώς πιστεύουμε πως και οι ίδιοι γνωρίζετε ότι η εκπαίδευση δεν είναι προνόμιο αλλά δικαίωμα. !!
Με εκτίμηση,
Το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο του Ελληνικού ΓΕΛ Νυρεμβέργης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.