Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Γερμανία: Ρατσιστική κρίθηκε καμπάνια της αλυσίδας H&M

Η αρμόδια ομοσπονδιακή υπηρεσία ενάντια στις διακρίσεις έκρινε ρατσιστική την διαφημιστική καμπάνια της σουηδικής αλυσίδας μόδας H&M και η εκπρόσωπός της υπηρεσίας Christine Lüders την καταδίκασε. 

Η καμπάνια δείχνει σε μια φωτογραφία ένα μικρό παιδί με σκούρο χρώμα με ένα πράσινο πουλόβερ στο οποίο
αναγράφεται "Coolest Monkey in the Jungle" ("ο πιο άνετος πίθηκος στη ζούγκλα) .

Η διαφημιστική αυτή φωτογραφία δείχνει πόσο δυνατή είναι η διάκριση ενάντια στους μαύρους στην καθημερινότητα δήλωσε η Lüders στην εφημερίδα  "Die Welt". 

Οι αντιδράσεις ενάντια στην καμπάνια ξεκίνησαν ήδη από τις αρχές της εβδομάδας στα κοινωνικά μέσα. Υπήρξαν και φωνές για μποϋκοτάζ της συγκεκριμένης επιχείρησης. 

Ο Καναδός τραγουδιστής The Weeknd κατήγγειλε τη συνεργασία του με την H&M . Η εταιρεία εν τω μεταξύ ζήτησε συγνώμη και απέσυρε τη συγκεκριμένη φωτογραφία.
Η σουηδική εταιρεία H&M (Hennes & Mauritz) έχει παγκοσμίως 4.400 καταστήματα και 150.000 εργαζόμενους σε 60 χώρες. Ο ετήσιως τζίρος ανέρχεται σε 22 δισ €. 

Πηγή: Die Welt, antidiskriminierungsstelle.de

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.