Η αρμόδια ομοσπονδιακή υπηρεσία ενάντια στις διακρίσεις έκρινε ρατσιστική την διαφημιστική καμπάνια της σουηδικής αλυσίδας μόδας H&M και η εκπρόσωπός της υπηρεσίας Christine Lüders την καταδίκασε.
Η καμπάνια δείχνει σε μια φωτογραφία ένα μικρό παιδί με σκούρο χρώμα με ένα πράσινο πουλόβερ στο οποίο
Η διαφημιστική αυτή φωτογραφία δείχνει πόσο δυνατή είναι η διάκριση ενάντια στους μαύρους στην καθημερινότητα δήλωσε η Lüders στην εφημερίδα "Die Welt".
Οι αντιδράσεις ενάντια στην καμπάνια ξεκίνησαν ήδη από τις αρχές της εβδομάδας στα κοινωνικά μέσα. Υπήρξαν και φωνές για μποϋκοτάζ της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Ο Καναδός τραγουδιστής The Weeknd κατήγγειλε τη συνεργασία του με την H&M . Η εταιρεία εν τω μεταξύ ζήτησε συγνώμη και απέσυρε τη συγκεκριμένη φωτογραφία.
Η σουηδική εταιρεία H&M (Hennes & Mauritz) έχει παγκοσμίως 4.400 καταστήματα και 150.000 εργαζόμενους σε 60 χώρες. Ο ετήσιως τζίρος ανέρχεται σε 22 δισ €.
Πηγή: Die Welt, antidiskriminierungsstelle.de
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.