Από την έρευνα προέκυψε ότι:
Σχεδόν σε κάθε 4ο καταναλωτής (24%) παρατάθηκε του τελευταίους 24 μήνες συμβόλαιο χωρίς τη θέλησή του.
Κυρίως σε ηλικίες κάτω των 45 ετών.
Σχεδόν κάθε 5ος καταναλωτής (19%)έχει τουλάχιστον ένα συμβόλαιο το οποίο δεν ήθελε καν. Συνήθως αφορά συμβόλαια τηλεπικοινωνίας, κινητής τηλεπικοινωνίας και ίντερνετ) και έντυπα μέσα.
Σχεδόν κάθε 4ος καταναλωτής (23%),ο οποίος προσπάθησε να ανακαλέσει συμβόλαιο δηλώνει ότι αντιμετώπισε προβλήματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις επειδή η εταιρεία δηλώνει ότι δεν έλαβε την καταγγελία του συμβολαίου.
Σχεδόν στις έξι από τις 10 περιπτώσεις (62%)προέκυψε οικονομική ζημιά στον καταναλωτή (από την παράταση) την οποία οι καταναλωτές στην έρευνα υπολογίζουν σε μέσο όρο 335 €
Επίσης, από την έρευνα προέκυψε ότι το:
65% επιθυμεί το χρόνο της αυτόματης ανανέωσης συμβολαίων να είναι μικρότερος
95% άμεση απάντηση σε καταγγελία συμβολαίου μέσω E-Mail
90% να υπάρχει η διαδικασία καταγγελίας συμβολαίου στην ιστοσελίδα της εταιρείας μέσω "κουμπιού (Button)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.