Παρόλα αυτά, τύπωσε τότε η Michelin 35.000 τέτοιους οδηγούς με συμβουλές γύρω από τη χρήση του αυτοκινήτου, με το δίκτυο πρατηρίων βενζίνης και με τα σημεία φόρτισης μπαταριών των οχημάτων. Τα έντυπα μοιράστηκαν δωρεάν σε εμπόρους, αντιπροσώπους της και εν δυνάμει αγοραστές οχημάτων, καθώς η Michelin ήθελε να τους πείσει για τη χρησιμότητα και την ευκολία οδήγησης ενός αυτοκινήτου. Ουσιαστικά, η Michelin επιδίωκε να δώσει ώθηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων, ώστε να αυξήσει στο μέλλον θεαματικά τη ζήτηση για ελαστικά οχημάτων.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ενέταξε σταδιακά στην ύλη του εντύπου της και οδηγίες, σχετικά με το πού θα μπορούσαν να βρουν οι οδηγοί αυτοκινήτων ένα πολύ καλό ξενοδοχείο ή ένα φανταστικό εστιατόριο. Ετσι περιείχε το Michelin Guide για πρώτη φορά το 1923 και συμβουλές για τα καλύτερα ξενοδοχεία και εστιατόρια, ενώ το 1936 εφαρμόστηκε το γνωστό σύστημα αξιολόγησης με ένα έως τρία αστέρια.
Ελάχιστοι γνωρίζουν εξάλλου, ότι το έντυπο της Michelin απέκτησε και ιστορική σημασία, καθώς συνέβαλε στη νίκη των συμμαχικών στρατευμάτων κατά του Χίτλερ. Όταν εξαπέλυσαν οι Σύμμαχοι την τελική επίθεση κατά των Ναζί, εκτίμησαν ότι οι Γερμανοί θα εξαφάνιζαν τις διάφορες πινακίδες και σημάνσεις στους δρόμους ή θα τις έστρεφαν προς λάθος κατεύθυνση, για να τους μπερδέψουν και να τους καθυστερήσουν. Ετσι τύπωσαν άμεσα στη Νέα Υόρκη χιλιάδες οδηγούς Michelin, επειδή περιελάμβαναν λεπτομερείς χάρτες των πόλεων και όλης της Γαλλίας και τους διένειμαν στα στρατεύματά τους, ώστε να μην τους ξεγελάσουν οι Γερμανοί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.