Η εταιρεία συμβούλων Interbrand προχώρησε στην κατάταξη των πιό πολύτιμων brand του κόσμου, βάσει της αξίας που επιτυγχάνουν καθαρά μέσω του ονόματός τους, μία τιμή που είναι σημαντικά χαμηλότερη από τη χρηματιστηριακή αξία της καθεμιάς.
Όπως και το 2023, την πρωτιά στη σχετική λίστα κατέλαβε η Apple. Παρά τις απώλειες που βίωσε, ειδικά με την αποτυχία του Apple Car, ο τεχνολογικός κολοσσός κατόρθωσε να αναδειχθεί ως η πολυτιμότερη εταιρεία, μετρώντας 446,13 δισεκατομμύρια ευρώ.
Ακολουθούν η Microsoft, η Αmazon, Google, Samsung, Toyota, Coca Cola, Mercedes, Mac Donalds, BMW
Αναφορικά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες επιπλέον αυτων στην πρώτη δεκάδα ακολουθούν η Tesla στη 12η θέση καθώς η αξίας της μειώθηκε κατά 9% στα 45,5 δισ. δολάρια, ενώ ακολουθούν η Honda στην 26η θέση (+9%, 26,7 δισ.), η Hyundai στην 30η (+13%, 23 δισ.), η Porsche στην 43η (+7%, 17,4 δισ.) και η Audi στην 45η (+6%, 17,3 δισ.), οι οποίες είναι μπροστά από τη Volkswagen που βρίσκεται στην 49η θέση (+9%, 16,5 δισ.)
Η Ford είναι στην 56η θέση (-3%, 14,4 δισ.) και η Ferrari στην 62η, με την τελευταία να έχει αυξήσει την αξία της σε σχέση με πέρυσι κατά ένα εντυπωσιακό 21% στα 13,1 δισ. δολάρια.
Πηγή: www.newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.