Ο κύκλος εργασιών στις υπεραστικές μεταφορές μειώθηκε κατά περίπου 50 εκατ. ευρώ και οι λειτουργικές ζημίες διπλασιάστηκαν στα 96 εκατ. ευρώ. Ο σιδηρόδρομος αναγκάστηκε να καταβάλει αποζημιώσεις ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη δυσαρέσκεια των πελατών.
Η υποδομή αναφέρεται ως η κύρια αιτία των καθυστερήσεων, ενώ απρόβλεπτα οδικά έργα και απεργίες συνέβαλαν στην κατάσταση. Ο σιδηρόδρομος σχεδιάζει ανακαινίσεις στο πλαίσιο του προγράμματος στρατηγικής «S3» και ελπίζει σε οικονομική στήριξη από ένα νέο ειδικό ταμείο. Στόχος είναι η αύξηση της ακρίβειας των δρομολογίων στο 80% μέχρι το 2027 και η διατήρηση 10.000 θέσεων εργασίας.
Παρά την κρίση, ο μισθός του επικεφαλής των σιδηροδρόμων Richard Lutz παραμένει υψηλός, γεγονός που εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη λογοδοσία. Μια πιθανή αναδιοργάνωση του Εκτελεστικού Συμβουλίου συζητείται, ενώ η Deutsche Bahn συνεχίζει να ελπίζει ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί.
Η υποδομή αναφέρεται ως η κύρια αιτία των καθυστερήσεων, ενώ απρόβλεπτα οδικά έργα και απεργίες συνέβαλαν στην κατάσταση. Ο σιδηρόδρομος σχεδιάζει ανακαινίσεις στο πλαίσιο του προγράμματος στρατηγικής «S3» και ελπίζει σε οικονομική στήριξη από ένα νέο ειδικό ταμείο. Στόχος είναι η αύξηση της ακρίβειας των δρομολογίων στο 80% μέχρι το 2027 και η διατήρηση 10.000 θέσεων εργασίας.
Παρά την κρίση, ο μισθός του επικεφαλής των σιδηροδρόμων Richard Lutz παραμένει υψηλός, γεγονός που εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη λογοδοσία. Μια πιθανή αναδιοργάνωση του Εκτελεστικού Συμβουλίου συζητείται, ενώ η Deutsche Bahn συνεχίζει να ελπίζει ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί.
Πηγή: BR24
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.