Το γερμανικό Iνστιτούτο Πελατών. Deutsche Kundeninstitut (DKI). προχώρησε για λογαριασμό του γνωστού οικονομικού περιοδικού WirtschaftsWoche, σε έρευνα των παρόχων διαδικτύου και τηλεφωνίας στην Γερμανία εξετάζοντας διάφορες κατηγορίες.
Συγκεκριμένα εξέτασε τις κατηγορίες : καλύτερης προσφοράς, καλύτερης εξυπηρέτησης διαχωρίζοντάς τες ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης τους (ελάχιστη, μέτρια, μεγάλη, οικογενειακή χρήση).
Συγκεκριμένα εξέτασε τις κατηγορίες : καλύτερης προσφοράς, καλύτερης εξυπηρέτησης διαχωρίζοντάς τες ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης τους (ελάχιστη, μέτρια, μεγάλη, οικογενειακή χρήση).
Οι εταιρείες
Η DKI εξέτασε τις τιμές των εταιρειών τηλεφωνίας και διαδικτύου 1&1, congstar, easybell, O2,